Biram Zdravlje logo

Zdravo je da kažemo sve što nam je važno

shadow illustration

„Kaži sada ili zauvek sakrij u sebi“ nikada nije bila krilatica za zdrav život.

Zapravo, „Reci sve što ti je važno“ je istinska vodilja onda kada biramo zdravlje. Podeliti iskustva, strepnje ili nadanja, možda bi bilo najprirodnije učiniti sa najbližima, ali ponekad je reći anonimno, javno, onako iz srca i duše, na sav glas – dobar put ka ozdravljenju. 

Stranice online knjige nose u sebi dosta toga, i dobrog i lošeg. Onda kada digitalni papir iskoristimo na pametan način, kažemo šta nas muči, pošaljemo poruku podrške drugom, oseti se lepota, ali i toplina i u online zagrljaju. 

Iskoristiti pametno ovaj virtuelni prostor koji sve češće postaje realan i deo naše svakodnevice, prepoznao je i portal Biram zdravlje i kompanija Salveo. Pokrenuvši kampanju „Kaži sve što ti je važno“, uspeli su da podstaknu javnost da progovori o važnim temama. 

Ono što čini realnost, u virtuelnom svetu koji živimo, najčešće su bili komentari koji se odnose na preventivne preglede, neravnopravnost prilikom zapošljavanja. I ne samo to, već i neravnopravnost u svakodnevnom životu sa kojom se susreću – u prodavnici, na ulici, na pijaci, kod frizera. 

Koliko je važno razgovarati o različitim temama, razmenjivati mišljenja jer se tu, često, kriju korisni saveti i odgovori, potvrdila nam je ova kampanja. Reč kampanja možda zvuči i previše marketinški, ali za sve one koji su podelili svoja iskustva, nadanja i strepnje, svakako da je bila lavina emocija da „Kaži sve što ti je važno“ postane pokretačka snaga i korak napred. A korak po korak brige o sebi čini život zdravim.  

S obzirom da je fokus kampanje zdravlje, portal Biram zdravlje u saradnji sa kompanijom Salveo, omogućio je najvernijim čitateljkama besplatan ultrazvučni pregled u renomiranoj beogradskoj klinici. Kampanja je bila vrlo uspešna jer se za samo nekoliko dana  ispod Instagram objave prijavilo za besplatan pregled dojki preko 1000 žena. Da žene brinu o sebi ali i da misle o drugim ženama, pokazuje i to što se u velikom broju komentara prijava odnosila i na nečiju sestru, majku, prijateljicu, a ne na osobu koja je ostavila komentar.

Podršku kampanji Powered by Isla je pružio upravo poznati brend pastila za grlo. A grlo mora biti zdravo da bismo mogli glasno i jasno da kažemo šta nam je na duši.

I tu nije kraj. Na Dan svesti o raku prostate, ukazujući na značaj preventive, muškarci su dobili besplatne preglede. Portal Biram zdravlje nastavlja i u narednom periodu da odgovornim kampanjama podiže svest o značaju zdravlja i važnosti preventivnih pregleda, između ostalog podržavajući i junski Karavan besplatnih pregleda dojki na Kalemegdanu.

 

Izvor: Nova Ekonomija